loader mantis

Redacció SEO

 

La qualitat dels continguts és un element clau per destacar a Internet. Incloure imatges i vídeos de qualitat és important però, redactar uns textos de qualitat i que destaquin la proposta de valor que diferencia a l’empresa de la seva competència és vital. A LaMantis t’oferim un servei de redacció de continguts optimitzats per a SEO.

Què és la redacció SEO?

La redacció SEO és una tècnica per redactar textos optimitzats per a buscadors. L’objectiu és que el continguts que generem es posicionin millor que altres continguts similars en els motors de cerca. La redacció de continguts optimitzats per a cercadors ens ha d'ajudar a posicionar-nos a les primera posicions però també per fer atractius i comprensibles els nostres serveis per al públic objectiu.

 

Què ha de tenir en compte la redacció de textos?

Públic objectiu

El primer que hem de fer és reflexionar sobre per a qui escrivim. Quin és el llenguatge del nostre públic objectiu? és un públic adult?, adolescent?, amb coneixements tècnics? Quanta més informació tinguem sobre les persones que ens llegiran, més senzill serà que els proporcionem la informació que necessiten i que aconseguim comunicar amb eficàcia.

Competència Analitza per quins continguts està ben posicionada la teva competència. Organitza la informació i reflexiona sobre com millorar-los.
Missatge A Internet la competència és ferotge, per tant, el missatge ha de ser clar i directe per intentar captar l’atenció dels usuaris i retenir-los el màxim temps possible al nostre web. Ens hem de centrar en què saben els destinataris sobre els nostres productes o serveis i què els caldria saber.
Objectius Hem de saber què volem aconseguir, quina resposta esperem.  Volem dirigir els nostres públics cap a una venda?, volem que ens demanin un pressupost? o que, simplement, contactin amb nosaltres.

Per què LaMantis?

Experts en redacció SEO

A LaMantis tenim experiència en la redacció de continguts optimitzats per a SEO.

En què et podem ajudar?

  1. Audiència: analitzar el públic al que ens dirigim.
  2. Competència: analitzar amb quins continguts es posiciona la competència
  3. Recerca de paraules clau (KeyWords): determinar els termes més rellavants que caldrà treballar en els continguts de cada pàgina.
  4. Planificar un estratègia de continguts: crear un calendari editorial per organitzar la publicació de continguts.
  5. Crear un estructura de continguts: planificar els continguts que caldrà crear per desenvolupar i promocionar cada temàtica de l’estratègia.

Serveis complementaris a la redacció de continguts

A LaMantis oferim tot tipus de serveis de comunicació. A continuació, et detallem els més destacats