Disseny de logotip
La identitat gràfica és una element clau per distingir-se davant de la competència i per transmetre els valors d’una empresa o organització. A LaMantis som especialistes en disseny de logotips i manuals corporatius i les aplicacions a diferents elements.






Qué és un logotip i per a què serveix?
El logotip o logo és un símbol o element gràfic que serveix perquè els consumidors identifiquin a una empresa, marca o organització relacionant-los amb uns valors i/o serveis. El logotip els proporciona una primera impressió amb l’objectiu de conectar-los amb la marca.
Com ha de ser un logotip?
Fàcil d’entendre i recordar | El disseny del logotip ha d’assolir l’objectiu de comunicar clarament els valors i serveis d’una empresa o organització. Per aconseguir-ho és clau analitzar a quin públic ens dirigim i quines paraules i colors poden ser els més adequats perquè relacionin la nostra marca amb el serveis que oferim. |
Ha de perdurar | Un logotip ha de perdurar en el temps. És un element que identifica i connecta l’empresa o organització amb els consumidors i perquè aquesta identificació funcioni i es consolidi un dels elements clau és el temps. |
Adaptable | Ha d’estar preparat per adaptar-se a diferents aplicacions: elements digitals (webs, xarxes socials, aplicacions mòbils, etc.) i gràfics (retolació, targes, carpetes, etc.). |
Identificable | Les marques cada vegada estan més presents a més lloc i tenen menys temps per ser reconegudes perquè els consumidors estan sotmesos a milers d’estímuls i això que tinguin menys temps per a prendre decisions. Per tant, impactar des del primer moment és clau per aconseguir l’atenció. |





Per què LaMantis?
Especialistes en identitat gràfica
A LaMantis tenim una àmplia experiència en la creació de la imatge corporativa d'empreses i institucions i en el disseny logotips corporatius.
Quin passos seguim per dissenyar un logo?
1. Fixar els objectius a assolir: estudiar per a què el necessites, a quin perfil de consumidors es dirigeix i quin valors i serveis els vols oferir o vendre.
2. Estudi previ: de les tendències del mercat i de la competència.
3. Propostes: presentació de diverses propostes fins a escollir la més adequada
4. Logotip: entrega del logotip en format vectorial
5. Aplicacions: entrega d'un document amb diversos tipus d’aplicacions.
Serveis complementaris a la realització d'un logotip
A LaMantis oferim tot tipus de serveis de comunicació. A continuació, et detallem els més destacats.