loader mantis

Disseny de logotip

 

La identitat gràfica és una element clau per distingir-se davant de la competència i per transmetre els valors d’una empresa o organització. A LaMantis som especialistes en disseny de logotips i manuals corporatius i les aplicacions a diferents elements.

Qué és un logotip i per a què serveix?

El logotip o logo és un símbol o element gràfic que serveix perquè els consumidors identifiquin a una empresa, marca o organització relacionant-los amb uns valors i/o serveis. El logotip els proporciona una primera impressió amb l’objectiu de conectar-los amb la marca.

Com ha de ser un logotip?

Fàcil d’entendre i recordar El disseny del logotip ha d’assolir l’objectiu de comunicar clarament els valors i serveis d’una empresa o organització. Per aconseguir-ho és clau analitzar a quin públic ens dirigim i quines paraules i colors poden ser els més adequats perquè relacionin la nostra marca amb el serveis que oferim.
Ha de perdurar Un logotip ha de perdurar en el temps. És un element que identifica i connecta l’empresa o organització amb els consumidors i perquè aquesta identificació funcioni i es consolidi un dels elements clau és el temps.
Adaptable Ha d’estar preparat per adaptar-se a diferents aplicacions: elements digitals (webs, xarxes socials, aplicacions mòbils, etc.) i gràfics (retolació, targes, carpetes, etc.).
Identificable Les marques cada vegada estan més presents a més lloc i tenen menys temps per ser reconegudes perquè els consumidors estan sotmesos a milers d’estímuls i això que tinguin menys temps per a prendre decisions. Per tant, impactar des del primer moment és clau per aconseguir l’atenció.
Disseny web responsive
Disseny web responsive
Disseny web responsive
Disseny web responsive
Disseny web responsive
Disseny web responsive
Disseny web responsive
Disseny web responsive
Disseny web responsive
Disseny web responsive

Per què LaMantis?

Especialistes en identitat gràfica

A LaMantis tenim una àmplia experiència en la creació de la imatge corporativa d'empreses i institucions i en el disseny logotips corporatius.

Quin passos seguim per dissenyar un logo?

 

1. Fixar els objectius a assolir: estudiar per a què el necessites, a quin perfil de consumidors es dirigeix i quin valors i serveis els vols oferir o vendre.

2. Estudi previ: de les tendències del mercat i de la competència.

3. Propostes: presentació de diverses propostes fins a escollir la més adequada

4. Logotip: entrega del logotip en format vectorial

5. Aplicacions: entrega d'un document amb diversos tipus d’aplicacions.

 

Serveis complementaris a la realització d'un logotip

A LaMantis oferim tot tipus de serveis de comunicació. A continuació, et detallem els més destacats.